وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
همه جور آجیل «2» { والیبال + فوتبال }

ماشالله عمو شهــــــــــــــرام !!!!

مچکریم ازت



تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 19:33 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

آرمینو نیگا



تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 19:32 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا



تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 19:31 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا



تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 19:30 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

چه عشوه ای میاد این عمو کواچ ؟!؟!؟!؟!؟!



تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 19:30 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا



تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 19:29 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

کایپتان تیم ملی والبیال ایران گفت: اعزام خانواده بازیکنان به اینچئون که با کمک گلرنگ در دست اقدام است، برای نخستین بار در ورزش ایران انجام می شود و حرکت بسیار خوبی است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف بعد از کسب دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی اینچئون افزود: بازیکنان در مجموع خسته هستند و نمی توانند زیاد به خودشان فشار بیاورند.
وی با بیان اینکه امیدوارم از روز دوشنبه هفته آینده و همزمان با ورود خانواده ها به اینچئون بازیکنان از روحیه و انگیزه بیشتری برای ادامه این مسابقات برخوردار شوند، گفت: حضور خانواده ها در یک تورنمنت برای اولین بار در ورزش ایران صورت می پذیرد اما کار بسیار خوبی است.
کاپیتان تیم ملی والیبال افزود: در کشورهایی مانند برزیل و ایتالیا این کار مرسوم است اما در ایران برای نخستین بار است. بازیکنان یک ماه است که خانواده خود را ندیدند و حضور آنان می تواند کمک زیادی به بازیکنان بکند.
معروف در ادامه افزود: مسابقات قهرمانی جهان بازیکنان را خسته کرده است و امیدواریم با تمام این سختی ها موفق به شاد کردن دل مردم با کسب مدال طلای بازی های آسیایی شویم. 

 

          

 

                                      ارسالی از دکتـــــــــــــــــــــرحنا



تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 19:27 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

علی کریمی دستیار کی‌روش شد!؟!!؟!
 
علی کریمی
علی کریمی
 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال در این جلسه که علی کفاشیان، مهدی محمد نبی و سرمربی تیم ملی حضور داشتند، به پیشنهاد سرمربی تیم ملی، علی کریمی به عنوان دستیار ایرانی کی‌روش انتخاب شد.

با توجه به حضور تعداد زیادی از رسانه‌ها و ابراز علاقه آنها ، نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی و علی کریمی ساعت 16:30 در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار خواهد شد.

                                   ارسالی از دکتـــــــــــــــــــرحنا

                                            منبع : حسین زنده بودی



تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 11:10 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

با حریفان تیم ملی در اردوی پرتغال آشنا شوید
 
تیم ملی ایران

 کارلوس کی‌روش امروز پس از خروج از کمپ تیم‌های ملی در مورد حریفان تدارکاتی تیم ملی در کمپ پرتغال گفت: یکی از تیم‌هایی که تقریبا دیدارمان با آن قطعی شده تیم استوریل است که در یوفا کاپ شرکت می‌کند. با بنفیکا هم صحبت کردیم. همچنین با تیم بلننسز هم صحبت‌هایی انجام شده که در چند روز آینده همه چیز معلوم می‌شود.

در گزارشی به صورت تلویحی با این 3 تیم آشنا می‌شویم:
 
بنفیکا:

باشگاه ورزشی بنفیکا لیسبون یا بنفیکا یک باشگاه ورزشی پرتغالی است که در شهر لیسبون قرار دارد. با وجود این که باشگاه ورزشی بنفیکا در چندین رشته ورزشی حضور دارد و در برخی از آنها بسیار موفق است، اما این باشگاه بیشتر به خاطر وجود تیم فوتبالش شناخته شده‌است. این باشگاه در 28 فوریه 1904 به رهبری کوسمو دیسمیائو بنیان نهاده شد. تیم فوتبال این باشگاه یکی از تِرِس گرندسها یا سه بزرگ فوتبال پرتغال است. بنفیکا با داشتن 14 میلیون هوادار ثبت نام شده، تیم فوتبال بنفیکا 34 عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال پرتغال، 24 عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال پرتغال و 4 عنوان قهرمانی جام برتر پرتغال را در کارنامه دارد. همچنین این باشگاه از بنیانگذاران لیگ برتر پرتغال است و هیچگاه به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.

در رقابت‌ها بین‌المللی بنفیکا نخستین و تنها باشگاه پرتغالی برندهٔ جام لاتین است. بنفیکا دو بار جام باشگاه‌های اروپا را در سالهای 61–1960 و 62–1961 فتح کرده‌است و در فصول 62–1963، 65–1964، 68–1967، 88–1987 و 90–1989 نایب قهرمان شد و همچنین در سال 1983 قهرمان جام یوفا شد و در سال‌های 1961 و 1962 نایب قهرمان جام بین‌قاره‌ای شده‌است.

باشگاه ورزشی بنفیکا لیسبون در رشته‌های فوتسال، هاکی، بسکتبال، والیبال، دو و میدانی، راگبی، سه‌گانه، تنیس روی میز و جودو فعالیت دارد. باشگاه ورزشی بنفیکا لیسبون به عنوان یکی بزرگترین باشگاه‌های ورزشی در جهان دارای شبکهٔ تلویزیونی اختصاصی خود به نام بنفیکا تی‌وی، وبسایت شبکهٔ اجتماعی به نام اس‌ال‌بی فنس، یک هفته‌نامه به نام اُ بنفیکا و یک دوماه‌نامه به نام میستیکا می‌باشد.

بنفیکا تیم ملقب به عقاب‌ها یا سرخ‌ها با رنگ پیراهن اول قرمز، در پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال با 13 امتیاز در رده نخست قرار دارد.

اوزه بیو، اسطوره فقید پرتغال طی 15 سال حضور در بنفیکا 301 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

بنفیکا در گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در پایان هفته اول این رقابت‌ها با شکست از زنیت سن‌پطرزبورگ در قعر جدول این گروه قرار دارد.

 
بلننسز:

باشگاه فوتبال بلنسز یک باشگاه فوتبال در شهر لیسبون، پرتغال است.

این باشگاه در سال 1919 میلادی تأسیس شده است و سابقه یک قهرمانی در لیگ برتر فوتبال پرتغال و 6 قهرمانی در جام حذفی فوتبال پرتغال و همچنین قهرمانی در جام اینترتوتو 1975 را دارد.

این تیم در لیگ برتر امسال با 10 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و ملقب به آبی‌های رستلو با پیراهن آبی رنگ به مصاف حریفانش می‌رود.

 
استوریل:

استوریل یا ملقب به قناری‌ها با پیراهن اول زرد رنگ در پایان هفته پنجم لیگ برتر پرتغال با 5 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

استوریل در رقابت‌های امسال لیگ اروپا در پایان هفته اول این رقابت‌ها با شکست از آیندهوون در قعر جدول گروه پنجم قرار دارد.
 

 

                                            ارسالی از دکتـــــــــــــــــرحنا

                                                   منبع : حسین زنده بودی



تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 10:58 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

                                                          ایران3 - هنگ کنگ 0

 

                                             ارسالی از دکتـــــــــــــــــرحنا



تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393 ا 18:1 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

 

ایشون الان در خلصه ی تعجب ب سر میبرن



تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393 ا 17:58 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

در حسرت بازی ب سر میبرن هوووووووووو ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

گریه نکنید بچه ها ایشالله بازیای بعد میارمتون تو زمین

فعلا ساکت شید نمیخوام چیزی بشنوم بگید خــــــــــــــــب



تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393 ا 17:55 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

الان اینا دقیقا دارن ب چی میخندن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هااااااااااااان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393 ا 17:53 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

چه گوگولی شده اینجا



تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393 ا 17:51 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

الان فری خوابش میاد یا داره میخنده ؟؟؟؟؟



تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393 ا 17:50 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

باور کنید الان سعیــــــــــــــــد میخواد بپره و گوشه مهــــــــــدیو بکنه ....

 



تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393 ا 17:48 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

ای جان این دوتارو نیگا !!!!!

 از اول تا آخــــــــــــــر بازی همونجا نشستن و ب حرف عمو کواچ گوش دادنو مثه بچه های خوب هیچ کاری نکردن ، آفرین بچه های خوب و حرف گوش کن ؟!؟!؟! کاپیتان حنا به شماها افتخار میکنه



تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393 ا 17:36 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

تیم ملی والیبال ایران در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی والیبال در جمع ده تیم برتر دنیا قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بعد از پایان مسابقات قهرمانی جهان در لهستان، فدراسیون جهانی والیبال آخرین رده بندی تیم های ملی دنیا را اعلام کرد که تیم ملی والیبال کشورمان پس از کسب 56 امتیاز به علت ششمی در قهرمانی جهان؛ 134 امتیازی شد و بالاتر از دیگر رقبای آسیایی خود و تیم هایی چون کوبا و فرانسه در جایگاه دهم ایستاد. رده بندی بیست تیم برتر به قرار زیر است:

1- برزیل 335
2- روسیه 330
3-لهستان 275
4-ایتالیا 254
5- ایالات متحده 220
6-آرژانتین 166
7-آلمان 158
8-صربستان 157
9-بلغارستان 156
10-ایران 134
11-کوبا 125
12-فرانسه 113
13-استرالیا 105
14-کانادا 99
15-تونس 75
16-کره جنوبی 73
17-چین 69
17-فنلاند 69
19-مصر63
20-بلژیک 59

لازم به ذکر است تیم ملی والیبال کشورمان در رده بندی قبلی در رده یازدهم قرار داشت و در این رده بندی با یک پله صعود در رده دهم قرار گرفت.

  

 

                                      ارسالی از دکتـــــــــــــــــرحنا



تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393 ا 18:21 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

                   

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان والیبال ایران آمادگی کامل برای رقابت با هر تیمی را دارند و در این موضوع شک نکنید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز رقبابت های ایران در بازیهای آسیایی در  افزود: تیم ایران کار راحتی در بازیهای آسیایی ندارد، بازي‌هاي آسيايي براي من تورنمنت ديگري است. پيش‌بيني نتيجه نیز سخت است.
وی با بیان اینکه نهايت تلاش‌مان را به كار مي‌بريم تا بهترين عملكرد را داشته باشيم، تصریح کرد: البته خيلي سخت است بعد از قهرماني جهان كه تيم يك روز در ميان بازي‌هاي سخت داشت، از نظر ذهني و جسمي بازیکنان را براي اينچئون آماده کنیم. اما تیم من حالا آماده رقابت با هر تیمی است.
سرمربی تیم ملی والیبال در باره شناخت برخی مربیان حاضر در این رقابت ها از تیم ایران گفت: هیچ ترسی از شناخت مربیان سایر تیم ها از ملی پوشان نداریم. مگر ولاسكو ايران را نمي‌شناخت؟ اما ايران 3 بر صفر آرژانتين را شکست داد.
وی تاکید کرد: اگر كره جنوبی تيم خوبي است، به خاطر پارك سرمربی آن نیست. او وقتي تيمش باخت گفت براي بازي‌هاي آسيايي آماده مي‌شويم اما ما هم در قهرماني جهان تلاش كرديم و هم در بازي‌هاي آسيايي، نگرانی نیز از شناخت حریفان از تیم ایران نداریم.
کواچ مقام ششم جهان را فوق العاده دانست و گفت: فوق‌‌العاده بود. البته مي‌توانستيم نتيجه بهتر از اين هم بگيريم، اما فراموش نكنيد كه بايد قدم به قدم جلو برويم. يادمان نرود ايران براي اولين بار تا دور سوم رقابت‌هاي قهرماني جهان با مسابقات فشرده و كيفيت بازي بالا آمد.
سرمربی تیم ملی والیبال افزود: بايد نگاهي به تيم‌هاي ديگر داشته باشیم. ما همه تلاش‌مان را كرديم. فكر نمي‌كنم بد بازي كرده باشيم. آخرين دوره، ايران نوزدهم  دنيا بود اما حالا ششم شد. همين صعود 13 پله‌اي نشان مي‌دهد واليبال ايران به چه سطحي رسيده است. البته قبول دارم مي‌توانستيم جزو 4 تيم اول باشيم اما يكسري اشكالات اجازه نداد.
وی با اشاره به باخت ایران برابر آلمان در مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان تصریح کرد: تيم آلمان از نظر فيزيكي فوق‌‌العاده بود. تيمي منظم و با نظمی كه راه حلی برای مهار بازيكن  ماهرش گروزه نداشتيم.
تیم ملی والیبال ایران صبح امروز وارد دهکده بازی های آسیایی اینچئون شد و از پنج شنبه سوم مهرماه مسابقات خود در این بازی ها را آغاز می کند.

 

                                          ارسالی از دکتــــــــــــــرحنا



تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393 ا 18:13 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

 

                                 ارسالي از دكتــــــــــــر حنا



تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 ا 22:20 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.