وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
یک سیلی در گوش صادقیان بزنند ولی کاری نکنند که خودکشی کند!

 

      
       
 
بختیار رحمانی درباره پیروزی تیم فولاد مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «من این پیروزی را یکی از خاطره انگیزترین بردهای سال های اخیر پرسپولیس می دانم. یکی از مهم ترین دلایل این مساله هم به شرایط بسیار تاسف بار زمین ورزشگاه غدیر برمی گشت. واقعا این نوع بازی در این شرایط اتفاق بسیار بزرگی بود.»
وی ادامه داد: «متاسفانه زمین ورزشگاه غدیر اهواز شرایط مناسبی ندارد. حتی من شنیدم این زمین را به موتورسواران داده اند. واقعا از این وضعیت متاسفم.»
رحمانی درباره اینکه مسئولان ورزشگاه، دلیل شرایط نامطلوب زمین را گرمای خوزستان دانسته اند گفت: «این حرف ها چیست؟ اگر گرما تاثیر داشته باشد، حداقل چمن زرد می شد اما می بینید که چمن رنگش طبیعی است. بنابراین این موضوع واقعیت ندارد. متاسفانه می خواهند با این حرف ها مردم را گول می زنند. این زمین دیگر زمین خاکی شده است. کاش باشگاه فولاد قبل از بازی با پرسپولیس یک نفر را می فرستاد و زمین غدیر را می دید. برای فوتبال خوزستان این وضعیت زمین زشت است.»
وی ادامه داد: «مردم می دانند چه کسانی این کارها را می کنند. در کل خوزستان این بحث پیچیده است. گندم را که می کاری، یک سم بخورد از بین می رود. می شد کاری کرد که این زمین به این وضعیت تبدیل نشود. امیدوارم تدبیری صورت بگیرد. بازیکنان فولاد در این زمین افتضاح عالی کار کردند و پرسپولیس هیچ حرکت خاصی انجام نداد. ما بیشتر از این هم می توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم. به صراحت می گویم خوشبختانه نه جای خالی من احساس شد و نه بازیکن دیگری. آن روز در ورزشگاه بودم و احساس خوبی به بازی داشتم. فولاد جوانان خوبی دارد و مطمئن باشید این بازیکنان جدیدی که اسکوچیچ رو کرده است در آینده خیلی می درخشند.»
رحمانی درباره اینکه چه نظری درباره حرکت پیام صادقیان دارد گفت: «من پیام را پس از بازی دیدم و به او گفتم کار اشتباهی کرده است. دو؛ سه تا حرف هم همانجا به او گفتم. متاسفانه خودش هم شیطان بازی در می آورد. با این وجود روی او فشار زیادی وجود دارد.»
وی تاکید کرد: «صادقیان یک مهره کلیدی در پرسپولیس است و اگر او نباشد واقعا این تیم لطمه زیادی می خورد. او بازیساز اصلی پرسپولیس است. همه قبول دارند که آن صحنه هند بود ولی داور ندید اما متاسفانه پیام این کارها را کرد. همان لحظه که به سمت داور می رفت با خودم گفتم الان یک شاهکار می زند و متاسفانه این اتفاق هم افتاد. من بهترین دوست پیام هستم. امیدوارم یک سیلی در گوش او بزنند ولی کاری نکنند که خودکشی کند.»
رحمانی افزود: «متاسفانه وقتی فشار باشد آدم عصبی می شود. من هم در بازی برگشت فصل گذشته مقابل استقلال آندو را زدم و چون می دانستم کار اشتباهی کردم اخراجم پذیرفتم و بدون مشکل به بیرون رفتم. با این وجود بازیکنان بزرگ باید خیلی مراقب باشند. میلاد فخرالدینی در زمان حضورش در تراکتورسازی خیلی عصبی بازی می کرد ولی الان در بازی استقلال در بازی با استقلال خوزستان دیدم داور یک کرنر برای استقلال نگرفت اما بدون اینکه واکنشی نشان بدهد برگشت. این نشان می دهد فخرالدینی خیلی تغییر کرده است.»

 



نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت13:06---21 مرداد 1393
وبت عالیه ممنون که تبادل لینک کردی
اگه فیلترشکن لازم داشتی بیا وبم
ok

پاسخ:حتما ميام ممنونم ك ب وبم سرزدي گلم ، قرفونت دكتــــــــــــــــــر حنا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 مرداد 1393 ا 11:25 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.