وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
مرحله مقدماتی ایران - ایتالیا



نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت13:13---11 شهريور 1393
اوه چه شکار لحظه ایه...ازین عکس خیلی خوشم اومد...وبت کلا باحاله محی خوشم اومد
پاسخ: فدایی داری ... نظر لطفته جیگـــــــــــــــــــــــــــر


فاطمه
ساعت21:57---10 شهريور 1393
میبینی من چقدر بدبختم!!!یعنی کل دنیا دست تو دست هم دادن تا بدبختی منو جشن بگیرن!!!وبلاگ اون یه نفری هم که با من هم عقیده بود رو حذف کردن!!!نتیجه: من دیگه کشیدم کنار!آره! من هیچ وقت نتونستم از کسایی که دوستشون داشتم دفاع کنم...........
پاسخ: آخــــــــــــــــــــــــــــــــی ، اگ چنین چیزی بگی قطعا وقتی بزرگتر بشی با مشکل بسیاری رو ب رو میشی ... ببین فاطمه !‌ ناامید نشـــــــــــــــــــو .... (همین) در ضمن ب این نمیگن بدبختی ب این میگن ی پلی برای گام برداشتن ب جلـــــــــــــــــو .... اگ منو ب عنوان دوستت قبول داری پس بهم اعتماد کن و اصن ناامید نشو ....
من ک دارم میرم ؛ فعلا بای ولی ب حرفام خوب فک کن عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 شهريور 1393 ا 12:30 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.