وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
رحمانی: وقتي رباطم را عمل كردم بعضي‌ها لال مي‌شوند

 

               
 
فوتبال ايران- بختیار رحمانی کاپیتان فولاد خوزستان فصل جدید را با بدشانسی های زیادی شروع کرد.درابتدا که بحث جعلی بودن کارت معافیت این بازیکن پیش آمد و حالا هم که به خاطر بازی در یک دیدار دوستانه دچار پارگی رباط صلیبی شده است و برای چند ماه دور از میادین خواهد بود.این بازیکن در گفتگو با سايت فوتبال ایران در مورد اين مسائل صحبت هاي جالبي انجام داد.
 
اتفاقات بد یکی پس از دیگری سراغت می آیند.تا چند روز پیش درگیر کارت معافیتت بودی و حالا هم که رباط صلیبی پاره کرده ای.
واقعا اعصابم خرد است و به هم ریخته ام.این مصدومیت مرا اذیت نیمي کند بلکه یکسری آدم ها هستند که حرف مفت می زنند و شنیدن این حرف ها مرا ناراحت و اذیت می کند.
 
قضیه مصدومیتت درست پس از ماجرای کارت پایان خدمت پیش آمد.همین هم باعث شه تا حرف و حدیث هایی پیرامون ساختگی بودن این قضیه پیش بیاید.
مگر می شود تظاهر به مصدومیت کرد؟آن هم نه یک مصدومیت معمولی بلکه پارگی رباط صلیبی.بعد از عمل عکس هایم را که ببینند لال می شوند و دیگر حرفی نمی زنند.واقعا دیگر از این همه شایعه خسته شدم.
 
بالاخره در تمرینات انفرادی مصدوم شدي یا در یک بازی محلی؟!
نه در تمرینات انفرادی مصدوم شدم و نه در بازی محلی.همراه فولاد نوین به کرمانشاه رفتم و در یک بازی دوستانه بازی کردم.
 
مگر بازیکن فولاد نیستی،چرا چنین کاری کردی؟
چون برای آن بازی دعوت شده بودم.اصلا این بازی به خاطر من برگزار شد.مگر می شد که نروم؟از بخت بد من پایم پیچ خورد و مصدوم شدم.آنقدر اعصابم خرد شد که همان جا و وسط زمین بغض کردم و زدم زیر گریه!مدیران فولاد حق دارند که از من شاکی باشند.واقعا نمی دانم که چطور از آنها و هواداران تیم عذخواهی کنم.خدا نگذرد از کسانی که این بلا را سرم آوردند.
 
مصدومیتت که دیگر تقصیر خودت بود؟
اگر آقایان از بابت حسادت شان به خاطر قهرمانی فولاد آن بحث ها را پیش نمی کشیدند،همراه فولاد می ماندم و این بلا هم سرم نمی آمد.خدا روسیاه شان کند که فقط در این مدت به دنبال رو سیاه کردن من بودند.وقتی که قهرمان شدیم آقایان دق مرگ شدند و خواستند به من و فولاد ضربه بزنند.
 
می خواهی بگویی که ادعایشان راجع به تو دروغ بوده؟
بله،مدارک من کامل است  و هیچ نقصی در آن وجود ندارد.حضورم در فولاد قانونی است و پس از اینکه به بهبودی رسیدم برای تیمم بازی می کنم تا چشم این افراد در بيايد..نیم فصل دوم برای فولاد بازی می کنم و پس از آن لیگ ایران را ترک می کنم.
 
چرا؟
در این مدت خسته شدم.هر کسی هر انگی که دلش خواست را به من چسباند اما تحمل کردم.تمامی آنها را به خدا واگذار می کنم و می دانم که به وقتش چوب کارهایشان را می خورند.در لیگ ایران به اهدفی که می خواستم رسیدم.هر بلایی که دوست داشتم را سر تیم های حریف آوردم.دیگر در اینجا جایی برای پیشرفت ندارم.
 
اینکه به خاطر یک تصمیم اشتباه فولاد را از داشتن خودت محروم کردی ناراحت نیستی؟
پشیمانم اما دیگر پشیمانی دردی را دوا نمی کند.خیلی ناراحتم.امیدوارم مدیران یک جایگزین مناسب برای من پیدا کنند.
 
راستی،نظرت در خصوص انتخاب آندو به عنوان برترین بازیکن لیگ سیزدهم چیست؟
آندو در 7 یا 8 بازی حضور نداشت. شاید برای انتخاب به عنوان بازیکن سال و به خاطر بازی در استقلال و تیم ملی مستحق کسب این عنوان بود اما برای لیگ بازیکن شایسته زیاد داشتیم.من خیلی جوش خودم را نمی زنم اما نارحت پیام صادقیانم.این بازیکن مستحق دریافت توپ طلا بود.در هر صورت به آندو تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت می کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393 ا 13:20 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.