وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
همه جور آجیل «2» { والیبال + فوتبال }

 

               
 
فوتبال ايران- بختیار رحمانی کاپیتان فولاد خوزستان فصل جدید را با بدشانسی های زیادی شروع کرد.درابتدا که بحث جعلی بودن کارت معافیت این بازیکن پیش آمد و حالا هم که به خاطر بازی در یک دیدار دوستانه دچار پارگی رباط صلیبی شده است و برای چند ماه دور از میادین خواهد بود.این بازیکن در گفتگو با سايت فوتبال ایران در مورد اين مسائل صحبت هاي جالبي انجام داد.
 
اتفاقات بد یکی پس از دیگری سراغت می آیند.تا چند روز پیش درگیر کارت معافیتت بودی و حالا هم که رباط صلیبی پاره کرده ای.
واقعا اعصابم خرد است و به هم ریخته ام.این مصدومیت مرا اذیت نیمي کند بلکه یکسری آدم ها هستند که حرف مفت می زنند و شنیدن این حرف ها مرا ناراحت و اذیت می کند.
 
قضیه مصدومیتت درست پس از ماجرای کارت پایان خدمت پیش آمد.همین هم باعث شه تا حرف و حدیث هایی پیرامون ساختگی بودن این قضیه پیش بیاید.
مگر می شود تظاهر به مصدومیت کرد؟آن هم نه یک مصدومیت معمولی بلکه پارگی رباط صلیبی.بعد از عمل عکس هایم را که ببینند لال می شوند و دیگر حرفی نمی زنند.واقعا دیگر از این همه شایعه خسته شدم.
 
بالاخره در تمرینات انفرادی مصدوم شدي یا در یک بازی محلی؟!
نه در تمرینات انفرادی مصدوم شدم و نه در بازی محلی.همراه فولاد نوین به کرمانشاه رفتم و در یک بازی دوستانه بازی کردم.
 
مگر بازیکن فولاد نیستی،چرا چنین کاری کردی؟
چون برای آن بازی دعوت شده بودم.اصلا این بازی به خاطر من برگزار شد.مگر می شد که نروم؟از بخت بد من پایم پیچ خورد و مصدوم شدم.آنقدر اعصابم خرد شد که همان جا و وسط زمین بغض کردم و زدم زیر گریه!مدیران فولاد حق دارند که از من شاکی باشند.واقعا نمی دانم که چطور از آنها و هواداران تیم عذخواهی کنم.خدا نگذرد از کسانی که این بلا را سرم آوردند.
 
مصدومیتت که دیگر تقصیر خودت بود؟
اگر آقایان از بابت حسادت شان به خاطر قهرمانی فولاد آن بحث ها را پیش نمی کشیدند،همراه فولاد می ماندم و این بلا هم سرم نمی آمد.خدا روسیاه شان کند که فقط در این مدت به دنبال رو سیاه کردن من بودند.وقتی که قهرمان شدیم آقایان دق مرگ شدند و خواستند به من و فولاد ضربه بزنند.
 
می خواهی بگویی که ادعایشان راجع به تو دروغ بوده؟
بله،مدارک من کامل است  و هیچ نقصی در آن وجود ندارد.حضورم در فولاد قانونی است و پس از اینکه به بهبودی رسیدم برای تیمم بازی می کنم تا چشم این افراد در بيايد..نیم فصل دوم برای فولاد بازی می کنم و پس از آن لیگ ایران را ترک می کنم.
 
چرا؟
در این مدت خسته شدم.هر کسی هر انگی که دلش خواست را به من چسباند اما تحمل کردم.تمامی آنها را به خدا واگذار می کنم و می دانم که به وقتش چوب کارهایشان را می خورند.در لیگ ایران به اهدفی که می خواستم رسیدم.هر بلایی که دوست داشتم را سر تیم های حریف آوردم.دیگر در اینجا جایی برای پیشرفت ندارم.
 
اینکه به خاطر یک تصمیم اشتباه فولاد را از داشتن خودت محروم کردی ناراحت نیستی؟
پشیمانم اما دیگر پشیمانی دردی را دوا نمی کند.خیلی ناراحتم.امیدوارم مدیران یک جایگزین مناسب برای من پیدا کنند.
 
راستی،نظرت در خصوص انتخاب آندو به عنوان برترین بازیکن لیگ سیزدهم چیست؟
آندو در 7 یا 8 بازی حضور نداشت. شاید برای انتخاب به عنوان بازیکن سال و به خاطر بازی در استقلال و تیم ملی مستحق کسب این عنوان بود اما برای لیگ بازیکن شایسته زیاد داشتیم.من خیلی جوش خودم را نمی زنم اما نارحت پیام صادقیانم.این بازیکن مستحق دریافت توپ طلا بود.در هر صورت به آندو تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت می کنم

 



تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393 ا 13:20 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

    

رسانه‌هاي برزيلي لوگوي بازي‌هاي المپيک 2016 را زودتر از موعد مقرر لو دادند.

رسانه‌هاي برزيلي امروز لوگوي بازي‌هاي المپيک 2016 را منتشر کردند. در حالي که قرار بود اين لوگو طي مراسمي در شهر ريو رونمايي شود، امروز (چهارشنبه) از سوي روزنامه‌هاي برزيلي منتشر شد.

               



تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393 ا 12:29 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

  

آخرین وداع حسین معدنی با والیبال در خانه والیبال تهران
مراسم تشییع و خاکسپاری یکشنبه و مراسم ختم دوشنبه
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حسین معدنی روز یکشنبه و مراسم ختم وی دوشنبه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مراسم تشییع پیکر حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه در خانه والیبال تهران برگزار می شود و این چهره ماندگار والیبال ایران آخرین وداع خود را با والیبال در خانه والیبال تهران برگزار خواهد کرد.
مراسم خاکسپاری آن مرحوم نیز در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار می شود.
همچنین مراسم ختم مرحوم حسین معدنی دوشنبه ساعت 14 لغایت 15:30 در مسجد جامع شهرک غرب واقع در میدان صنعت، بلوار فرحزادی، روبروی میلاد نور، مسجد شهر ک قدس (غرب) برگزار خواهد شد.
 

           



تاريخ : شنبه 11 مرداد 1393 ا 15:22 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

مربی جوان و خوش اخلاق والیبال ایران دارفانی را وداع گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، حسین معدنی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که به دلیل گرفتگی مجرای صفرا چند روزی در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت. کاپیتان سابق و خوش اخلاق تیم ملی والیبال ایران چندی پیش  به دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل‌درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان متوجه شدند که توده‌ای راه مجرا را بسته و با قرار دادن یک لوله مجرا را باز کردند. از عوارض این عمل، التهاب پانکراس بود که حسین معدنی با این مشکل مواجه شد. این التهاب به ریه هم سرایت کرد و باعث اختلال کار ریه شد؛ به طوری که سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران فقط با دستگاه تنفسی قادر به تنفس بود، اما سرانجام و درحالی که پزشکان و نزدیکان وی از بهبود حال او خبر می دادند، در سن 43 سالگی درگذشت و در تاریخ جاودانه شد.
 
حسین معدنی قره لر
اهل اردبیل
متولد 17 اردیبهشت 1350
مدرک تحصیلی: مهندسی شیمی
پاسور و کاپیتان اسبق تیم ملی - دارای عنوان بهترین پاسور آسیا در سال 2002
(دو دوره حضور در رقابت های قهرمانی مردان آسیا 1995/2001 - یک دوره حضور در بازی های آسیایی 1994 - یک دوره حضور در رقابت های قهرمانی جهان 1998)
بازیکن تیم های استقلال - بنیاد شهید - صدا و سیما - فتح - بانک کشاورزی - هما - دانشگاه آزاد - آیدانه چالدران - پیکان تهران
(پنج دوره حضور در جام باشگاه های آسیا با تیم پیکان - 1997 / 1998 / 1999 / 2000 / 2002 - یک طلا/دو نقره/دو برنز)
سرمربی تیم های استیل آذین - داماش گیلان - باریج اسانس کاشان - شهرداری تبریز
مربی تیم ملی مردان ایران در دوران سرمربیگری زوران گائیچ 2007
سرمربی تیم ملی مردان ایران 2008 - 2010
(قهرمان و صاحب مدال طلای دو دوره جام کنفدراسیون آسیا 2008 / 2010 - نایب قهرمان و صاحب مدال نقره مردان اسیا 2009 - نایب قهرمان و مدال نقره بازی های آسیایی 2010)
مربی تیم ملی و سرمربی تیم ب ایران  2013
(مقام نهم لیگ جهانی 2013 - قهرمان کشورهای اسلامی)
مربی تیم ملی مردان ایران 2014
(مقام چهارم لیگ جهانی 2014)


زمان و مکان مراسم خاکسپاری و ختم این مرحوم  متعاقبا اعلام خواهد شد.
روحش شاد و یادش گرامی...
            



تاريخ : شنبه 11 مرداد 1393 ا 10:15 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

سرمربی تیم ملی والیبال از 19 بازیکن برای حضور در اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ اسامی نوزده بازیکن را جهت شرکت در مرحله جدید اردوی امادگی تیم ملی والیبال کشورمان که از هشتم مردادماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود، دعوت کرد که به قرار زیر است:

میر سعید معروف، مهدی مهدوی، علیرضا نادی، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، آرمین تشکری، سامان فائزی، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، پوریا فیاضی، علیرضا مباشری، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، امیر غفور، رضا قرا، فرهاد ظریف، عبدالرضا علیزاده.

تیم ملی والیبال ایران اردوی جدید خود را با هدف آمادگی برای مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی 2014 برگزار می کند.
هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از هشتم شهریورماه در شش شهر لهستان آغاز خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران با 14 بازیکن در این رقابت ها شرکت می کند.
بازی های آسیایی 2014 نیز از 28 شهریورماه در اینچئون کره جنوبی آغاز می شود و تیم ایران با 12 بازیکن در رقابت های والیبال آن شرکت می کند.
تیم ملی والیبال ایران 16 مردادماه نیز برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی و دوستانه با آمریکا راهی شهر لس آنجلس ایالات متحده می شود.

               



تاريخ : شنبه 4 مرداد 1393 ا 16:45 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

   فوتبال ایران- هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان اظهار کرد: زمانی که بعد از بازی با گسترش فولاد گفتم که می‌خواهم از فولاد بروم، اصلا عصبی نبودم و علت این گفته من به خاطر تعویضم نبود، هر چند که در این دیدار یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دادم.
وی دلیل جدایی‌اش را توهین هواداران تیم پس از بازی با گسترش فولاد عنوان کرد و گفت: به نظرم واقعا هواداران نسبت به من و سایر بازیکنان کم‌لطفی می کنند و توهین آن‌ها به ما درست نبود و به همین دلیل قصد جدایی از فولاد را دارم. البته یک سال دیگر هم به من و یکی دیگر از بازیکنان در ورزشگاه توهین شده بود.
رحمانی افزود: من به فکر جدایی از فولاد بودم و ابتدای فصل هم به خاطر خیلی ها که در راس آن حسین فرکی است، قرارداد سفید با باشگاه امضا کردم ولی اکنون یکسری نامهربانی‌ها از برخی هواداران و برخی دیگر می‌بینم و به همین دلیل تصمیم به رفتن دارم.
وی بیان کرد: تصمیم من برای جدایی کاملا جدی است و قصد دارم فردا مدیر برنامه هایم را به باشگاه بفرستم تا با مسوولان باشگاه صحبت کند. من هر چه دارم از هواداران فولاد است و خیلی از آن‌ها من را حمایت کردند اما نمی دانم در بازی با گسترش فولاد داستان از چه قرار بود که برخی از آن‌ها به من توهین کردند.
کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: به هر حال این توهین ها درست نیست، چرا که تیم ما صدر جدول است و برای چه آن‌ها باید به ما توهین کنند؟ ما در این تیم زحمت می کشیم و تیم مان هم عملکرد خوبی داشته است. معتقدم در این میان باید یک نفر خود را فدا کند تا دیگر این مسایل پیش نیاید و برای همین است که من اکنون در فکر جدایی از فولاد هستم.
وی گفت: اگر فولاد رضایت نامه ام را بدهد، به تیم دیگری خواهم رفت. از چند تیم لیگ برتری و همچنین چند تیم خارجی پیشنهاد دارم ولی هنوز روی هیچ گزینه ای فکر نکرده ام.
رحمانی عنوان کرد: من سن و سال کمی دارم و دیگر نمی توانم این همه فشار را تحمل کنم. اکنون از شرایط به وجود آمده بسیار ناراحت هستم و باز هم می‌گویم این ناراحتی‌ام اصلا به خاطر تعویضم نبود و فرکی به خوبی من را می شناسد. من صد درصد به خاطر توهین هواداران تصمیم به جدایی گرفته‌ام.
وی خاطرنشان‌کرد: من از خیلی چیزها گذشتم و در فولاد ماندم و همین کاپیتان بودنم، باعث شد فشار زیادی را تحمل کنم. من با هیچ کسی مشکل ندارم ولی می خواهم از این تیم بروم تا خیال برخی ها راحت شود. به نظرم دیگر شرایط برای ماندنم در فولاد خوب نیست و امیدوارم فولاد بدون من هم موفق باشد.

     

                  



تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393 ا 20:14 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان با یک پله صعود در جایگاه یازده جهان ایستاد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون واالیبال،  پس از پایان مسابقات لیک جهانی 2014 و قرار گرفتن تیم ملی کشورمان در جمع چهار تیم برتر این رقابت، FIVB تازه ترین رده بندی تیم های ملی والیبال دنیا را اعلام کرد که بر اساس آن، تیم ملی کشورمان با 98 امتیاز با یک پله صعود بالاتر از دیگر تیم های آسیایی در رده یازدهم ایستاد.
رده بندی 20 تیم برتر به قرار زیر است:
1- برزیل
2- روسیه
3- ایتالیا
4- امریکا
5- لهستان
6- صربستان
7- کوبا
8- بلغارستان
9- آرژانتین
10- آلمان
11- ایران
12- استرالیا
13- فرانسه
14- تونس
15- کانادا
16- ژاپن
17- مصر
18- چک
19- چین
20- کره جنوبی

         

    



تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393 ا 12:58 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با کسب رتبه دوازدهم به کار خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در آخرین مسابقه خود در این رقابت ها امروز چهارشنبه در مجموعه ورزشی تایپه به مصاف هنگ کنگ رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.
ملی پوشان ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 13 و 25 بر 21 مغلوب هنگ کنگ شدند تا با کسب رتبه دوازدهم آسیا به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.
یو چینگ از هنگ کنگ با 15 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدار هنگ کنگ و ایران شد و فاطمه امینی با 13 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران را در دیدار مقابل هنگ کنگ به خود اختصاص داد.
شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران که جوان ترین تیم هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا بودند، در این دوره از رقابت ها یک پیروزی برابر ترکمنستان به دست آوردند و پنج شکست مقابل تیم های چین تایپه، سری لانکا، هنگ کنگ (دو بار) و ویتنام تجربه کردند.

                    



تاريخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393 ا 19:7 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: تمرینات آماده سازی تیم ملی از چهارشبنه هشتم مردادماه آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر افزود: اسلوبودان کواچ به بازیکنان تیم ملی والیبال یک هفته استراحت داد و تمرینات دوباره آنان از هفته آینده آغاز می شود.
وی تصریح کرد: 17 بازیکن برای این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی به اردوی دعوت می شوند که فهرست آنان به زودی اعلام خواهد شد.
سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه تمرینات آماده سازی تیم ملی با هدف حضور شایسته در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در آمریکا خواهد بود، گفت: تیم ملی والیبال ایران روز پنج شنبه 16 مردادماه عازم ایالات متحده آمریکا می شود تا در شهر لس آنجلس در چند دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف قهرمان لیگ جهانی سال 2014 برود.
وی در باره صدور ویزای ملی پوشان نیز گفت: ویزای اعضای کاروان اعزامی به آمریکا آماده شده است و تا زمان اعزام به آمریکا آنها را دریافت می کنیم.
خوش خبر تاکید کرد: 15 بازیکن دعوت شده به اردوی هفته آینده به همراه کادر فنی تیم ملی به آمریکا اعزام خواهند شد.
تیم ملی والیبال ایران بامداد روز سه شنبه 31 تیرماه پس از کسب مقام چهارمی لیگ جهانی سال 2014 وارد تهران شد.
تیم ملی والیبال آمریکا که با شکست برزیل عنوان قهرمان سال 2014 لیگ جهانی را به دست آورد، در دور مقدماتی لیگ  جهانی سال 2015 یکی از حریفان ایران در گروه دو این رقابت ها است.

 

                        



تاريخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393 ا 18:59 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.